شستن موها با آب سرد باعث درخشندگي موها مي‌شود
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

شستن موها با آب سرد باعث درخشندگي موها مي‌شود

هيچ‌گاه فكري كرديد كه ميزان سرد و گرم بودن آب در هنگام شست‌شوي موها، مي‌تواند در سلامت و زيبايي آن تاثير داشته باشد. اما در واقع چنين است زيرا پزشكان براين باورند كه شستن موها با آب سرد موجب درخشاني و براق‌تر شدن موها مي‌شود و در نهايت باعث كاهش فعاليت غدد چربي در سطح موها مي گردد.

 

اين در حالي است كه آب گرم مي‌تواند موجب آسيب‌رساني به ريشه مو و كاهش چربي‌هاي محافظ مو مي‌شود و كدري تارهاي مو را منجر خواهد شد. البته با گذشت زمان و افزايش آلودگي‌هاي محيطي و استرس در ميان مردم، ميزان ريزش مو در آنها رو به افزايش است از اين رو بايد دقت بيشتري داشت تا مواد مصرفي و حتي آب‌هايي كه براي شست‌وشوي موهااستفاده مي‌شود، مشكلاتي را براي موها ايجاد نكنند. البته خوب است بدانيد كه برس زدن مو به دفعات زياد نيز مي‌تواند باعث آسيب‌ديدگي موها شود. به خصوص در مواردي كه موها خيس هستند. اين كار باعث وز شدن و خشك شدن تارهاي مو مي‌گردد. توصيه مي‌شود براي براق ماندن موهاي خود روزي 1 الي 2 بار به حالت طبيعي موهاي خود را برس بزنيد و تا زماني كه موهاي‌تان خيس است اين كار را انجام ندهيد. افرادي كه موهاي خشك و شكننده‌اي دارند مي‌توانند روزي يك بار و به مدت 5 دقيقه كف سر خود را به آرامي ماساژ دهند تا با افزايش خون‌رساني به ريشه موها، غدد چربي پوست سر تحريك شده و منجر به كاهش ريزش موها شوند.

ریزش مو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, :: 22:40 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما